Job 102 van 790


Report this listing

Solliciteren



Customer Service Medewerker Overheidsklanten


Functie

Als CUSTOMER SERVICE MEDEWERKER Overheidsklanten beheer je klanten zoals de lokale politiezones en de brandweer. Concreet:
  • Je behandelt alle (commerciële) vragen als support voor de account managers.
  • Je verwerkt complexe orders.
  • je volgt alle lopende zaken op.
  • Je stuurt stalen van de producten op en je beseft dat er een lange beslissingslijn is. Dit jaar zaaien, is volgend jaar oogsten.
  • Je levert de nodige info aan de collega's die die tenders opstellen.
  • Je ondersteunt de accountmanager voor up- en cross-selling.
  • Je werkt zeer projectmatig waardoor regelmatig overleg met je collega's en andere spelers in het veld een evidentie is in deze functie.


Bedrijfsinformatie
Je komt terecht in een boeiende, internationale omgeving waarin welzijn en resultaten hand in hand gaan. Ze hebben een jarenlange ervaring en expertise met de meest uiteenlopende situaties en sectoren. Hun klantenbestand bestaat uit meer dan 4000 bedrijven van kmo's tot multinationals en de overheid. Je werkt in een internationaal bedrijf met een sterke KMO-mentaliteit met een 250-tal medewerkers. Meer weten? Dan moet je solliciteren!

Jouw profiel

Voor deze functie van CUSTOMER SERVICE MEDEWERKER Overheidsklanten zoeken we iemand die zich kan herkennen in volgend profiel:
  • Ervaring in een sales of customer service functie, aankoopfunctie of als dossierbeheer is zeker een plus.
  • Idealiter heb je een Bachelor diploma.
  • Kennis van de overheidsmarkt vergemakkelijkt je start.
  • Grondige kennis van MS Office is een must, zeker Excel.
  • Ervaring met het werken met SAP is een voordeel.
  • Ervaring met Salesforce is ook een voordeel.
  • Je spreekt zeer goed Nederlands en omdat je later ook een extra klant krijgt is er kennis van Frans nodig.
  • De vraag van de klant technisch en commercieel onderzoeken (termijn van fabricatie, beschikbaarheid van producten, kost, ...)
  • Telefonische oproepen ontvangen
    Klanten informeren (opvolging van de bestelling, informatie, ...)
  • Bestellingen registreren
    Voorwaarden controleren (leveringstermijnen, verpakkingswijze, ...)
    De klant of de verkoper erover inlichten
  • Klanten: Overheden, administratie
  • Klanten of leveranciers opvolgen
    Oplossingen voorstellen in geval van problemen (levering, garantie, reglement, ...)

Aanbod

Onze klant geeft je ruimte om jezelf te ontplooien, je loopbaan in eigen handen te nemen en je sterktes in te zetten. Ze dompelen je onder in onze organisatiecultuur waardoor je op een autonome en verantwoordelijke manier bijdraagt. Hierbij is vertrouwen een vertrekpunt voor een mooie samenwerking. Hierbij voorzien zij een mooi salarispakket:
  • Job optie vast na geslaagde uitzendperiode.
  • Contract 39u
  • 20 vakantiedagen + 6 adv-dagen
  • Flexibele uren tussen 7.30u en 9u starten en stoppen tussen 16.30u en 17u
  • Brutoloon volgens ervaring
  • Maaltijdcheques 6 euro
  • Mogelijkheid tot 3 dagen/week van thuis uit te werken
  • Bij vast contract groeps- & hospitalisatieverzekering
  • Ecocheques
  • Fietsvergoeding
  • Mogelijkheid tot fietsleaseplan bij 6 maand dienst

Solliciteren

CAROLINE DE BIE
003234430660

Solliciteren

Meer banen van je zoekopdracht